تیم اقتصادی ساماکو

Economic Team SamCo
تیم اقتصادی ساماکو

گروه ساماکو با سابقه یک دهه فعالیت اقتصادی داخلی و بین المللی و شناخت مشکلات و راهکار های تجاری با همکاری شرکت های معتبر اقدام به ایجاد تیم اقتصادی نموده .

برخی از فعالیت های ما :

▪ مشاوره تهاتر وجوه در شرایط خاص ( تحریم )
▪ مدیریت خرید خارجی
▪ مدیریت فروش خارجی
▪ ترخیص کالا
▪تشریفات واردات و صادرات
▪ثبت سفارش
▪مشاوره و اجرای تخصیص منابع ارزی
▪ مدیریت امور گمرکی و ترخیص
▪تنطیم قرار داده‌ای تجاری
▪ مشاوره در خصوص ثبت برند ، نام تجاری علائم تجاری و تنظیم صورت جلسات
▪ مشاوره و قبول دعاوی حقوقی و کیفری
▪مشاوره کلیه خدمات بانکی ، گمرکی ، بازرگانی و تجاری


از این رو از کلیه تیم های اقتصادی و تجاری دعوت به همکاری مینماید

شماره تماس : 09134133103

ایمیل :
samaramco@Gmail.com

هدف از این مقاله توضیح اصول اولیه ای است که باعث می شود email provider ها مثل جی میل یا یاهو، ایمیل های شما را که با نرم افزار های ارسال ایمیل گروهی فرستاده می شوند را در فولدر inbox و spam قرار دهد و یا کلا reject کند.

سه معیار اصلی برای تصمیم گیری در مورد اینکه یک ایمیل وارد inbox شود یا spam وجود دارد :

1-    رتبه mail server  (میل سرور) : هر سرویس دهنده ایمیل بر اساس ایمیلی که می آید به میل سرور ارسال کننده آن ایمیل، رتبه می دهد.

2-    رتبه دامنه (domain): سرویس دهندگان به دامنه هایی که از آن ایمیل آمده رتبه می دهند، بر اساس کیفیت ایمیل

3-    محتوای ایمیل :

-         اگر محتوای شما تنها یک تصویر است و متنی در ایمیل وجود ندارد احتمال اسپم شدن ایمیل زیاد می شود.

-         کلمات انگلیسی مثل spam، paypal و apple احتمال اسپم شدن ایمیل را افزایش می دهند

-         ممکن است از لینک ها و یا آدرس هایی استفاده کنید که Domainkeys/SPF آن لینک ها در لیست سیاه سرویس دهنده باشد.

زمانی که یک سرویس دهنده ایمیلی را دریافت می کند تمام معیارهای بالا را در مورد آن ایمیل بررسی می کند و یک نمره یا score به آن ایمیل می دهد. بر اساس آن score ایمیل را در inbox و یا spam قرار می دهد.

بعد از ارسال هر کمپین تبلیغاتی مجدد ایمیل ها رتبه بندی می شوند ایمیل هایی که نرخ باز شدن و کلیکشان بالا باشد و کاربران بیشتری درگیر آن ها باشند مسلما باید در inbox مشتری قرار گیرند اگر میزان spam complaints  و یا bounce rate یک ایمیل بالا باشد رتبه آن نیز پائین می آید و احتمال اسپم شدن ایمیل های بعدی آن بالا می رود.

حتما برای شما پیش آمده که مشتری و یا آشنایی با شما تماس می گیرد و می گوید ایمیل شما را در فولدر اسپم خود دریافت کرده است و یا اصلا ایمیلتان را دریافت نکرده است، در این مواقع چه باید کرد ؟

1-     ابتدا اگر ایمیل شما به مشتری نرسیده بگوئید فولدر اسپمشان را چک کنند.

2-    اگر در فولدر اسپم بود ، sender email خود را بررسی کنید. بهتر است دامنه ایمیل ارسال کننده دامنه شرکتی و خصوصی باشد تا دامنه های عمومی مثل جی میل و یاهو و غیره.

3-    بعد از اینکه sender email  و sender name را مطابق با دامنه شرکت و نام شرکت عوض کردید، ایمیل را ابتدا برای خود به عنوان تست ارسال کنید

4-    اگر بازهم در اسپم دریافت کردید محتوای ایمیل خود را بهبود ببخشید و آن را مجددا به عنوان تست برای خود ارسال کنید.

5-    موردی که حتما باید بررسی شود، authenticate دامنه می باشد. شما باید فرایند معتبر بودن دامنه خود را انجام دهید. به عنوان مثال در نرم افزار میلرلایت در منوی setting در کنار گزینه support می توانید گزینه authentication  را انتخاب کرده و  تغییرات مربوط به DNS خود را انجام دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی