تیم اقتصادی ساماکو

Economic Team SamCo
تیم اقتصادی ساماکو

گروه ساماکو با سابقه یک دهه فعالیت اقتصادی داخلی و بین المللی و شناخت مشکلات و راهکار های تجاری با همکاری شرکت های معتبر اقدام به ایجاد تیم اقتصادی نموده .

برخی از تیم های این گروه عبارتند از :

1) تیم تحلیل بازار
2) تیم تهاتر
3) تیم تامین سرمایه
4) مشاوره و خدمات حقوقی در حوزه تجارت و بانکداری خارجی
5) تامین منابع ارزی (فاینانس)
6) تامین مالی خریداران خارجی کالا¬های صادراتی ایران
7) تخصیص سود به منابع مازاد ارزی در بانک¬های خارجی
8) تیم حوالجات ارزی داخلی و خارجی ( تامین و کارگزار )
و...

از این رو از کلیه تیم های اقتصادی و تجاری دعوت به همکاری مینماید

شماره تماس : 09134133103

ایمیل :
samaramco@Gmail.com

امروزه نام تجاری مانند سرمایه برای سازمان و محصولات آن ارزشمند است .تصویر ذهنی و مفهومی که به واسطه این نام در مخاطب ایجاد می شود هسته مرکزی و در واقع نزدیکترین متغیر در تصمیم گیری مشتری در هنگام خرید می باشد. 

واگذاری نشان تجاری (برند) در حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی ،یکی از منابع مهم درآمد برای باشگاه های ورزشی معتبر در سراسر جهان به شمار میرود واز سوی دیگرفرتی مناسب برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگانخدمات جهت توسعه بازار تلقی می گردد.

شرکت صدرا سیستم پاسارگاد ( گروه ساماکو ) به عنوان صاحب امتیاز بهره برداری از برند های باشگاه های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس و طرف قرارداد با باشگاه های تراکتور سازی تبریز و ملوان انزلی، در جهت خدمات رسانی به این باشگاه بزرگ و هوادارانشان و همچنین ایجاد فضای کسب درآمد و سود به شرکای خود اقدام به واگذاری این برندها برای تولید محصولات مختلف نموده است. 

برند سازی و ارائه لایسنس ( branding & licensing) 

شرکت سرمایه گذاری صدرا سیستم پاسارگاد به عنوان صاحب امتیاز انحصاری استفاده از برندهای باشگاه های "پرسپولیس" و "استقلال" وطرف قرارداد با باشگاه هایتراکتور سازی و ملوان انزلی آمادگی خود را در حوزه واگذاری برند و در جهت تولید محصول با برند مشترک (co-branding)اعلام می دارد. 

بدیهی است هواداران بیشمار این باشگاه ها ، بازارهای جدیدی را برای تولید کنندگان کالاها و ارائه دهندگان خدماتایجاد می نمایند که منجر به افزایش میزان تولید و فروش و در نتیجه کسب سهم بیشتر در بازار برای تولیدکنندگان و همچنین ایجاد فضای کسب درآمد برای فعالیتهای فرهنگی ورزشی این باشگاه ها گردد. 

واحد برندینگ SiS برای تولید محصولات و خدمات گوناگون با این برند های پرطرفدار در جهت ارائه محصولات با کیفیت در سبد خانواده های ایرانی اقدام به ایجاد پیوند صنایع با این برند های اجتماعی نموده است. این واحد ، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات را با توجه به توانمندیهای آنها برای تولید محصولات مورد نظر با این برندها به دقت مورد بررسی قرارداده و پس از احراز صلاحیت و ظرفیت های مورد نظر بااین مجموعه ها وارد همکاری می شود. در ادامه روشهای واگذاری بند شرح داده شده است: 


الف: واگذاری برند بصورت (مقطوع)lump sum 


در این قرادادها صاحب برند بر اساس پیش بینی خود از میزان تولید حق استفاده از برند را فارغ از میزان فروش محصول مورد نظر برای مدت مشخصی در ازای وجه ای مشخص به تولید کننده واگذار می نماید.در این شیوه به علت ثابت بودن مبلغ دریافتی و عدم وابستگی آن به میزان فروش, پیش بینی مکانیزم کنترل عملیات ضروری نیست. 


ب :واگذاری برند تابعی از میزان فروش محصول 


در این روش مبلغ حق واگذاری برند درصدی از میزان فروش محصول عرضه شده و تضمین کف حداقل درآمد خواهد بود ومکانیزم نظارت علاوه بر بخش مالی شامل بخش عملیاتی نیز می باشد. 

به این منظور برحسب نوع محصول، نحوه توزیع، نحوه تولید و غیره روشهای گوناگونی از جمله بازدید دوره ای , انجام عملیات حسابرسی برای کنترل می توان در نظر گرفت که حسب توافق طرفین در قرارداد منعقده ذکر می گردد. 



صدرا سیستم


جهت مشاهده کلیک نمایید


برخی از محصولات باشگاهی 

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید :



(مهندس ستوده ساعت تماس 10 الی 17 غیر از روزهای تعطیل )  Call Phone:  +98 9134133103


E-Mail: Samaramco@Gmail.com

E-Mail: Sotoudeh@iibc.ir